Barbara nem egy átlagos lány ! A szüleit soha sem látta Cairius Volturi úgy nevelte fel mintha a saját lánya lenne ! Közben pedig folyamatosan a Volturit szolgálja aztán elmegy Cullénekhez ahol beleszeret Alex Cullenbe ! De el kell válniuk ! De Barbara nem hagyja annyiban !

2010. július 28., szerda

Gondolom ez nem tartozik most ide de szentem tetszeni fog !
Hát a barátommal úgy döntöttünk vasárnap hogy motorral elmegyünk Bp.-re . Gyors döntés volt . Hétfőn el is indultunk olyan 9 órakkor kb. 3 óra volt az út . A véégén már nagyon fájt a segem . De végre megérkeztünk az egyik havaerunkhoz nem sok cuccot hoztunk mert gondoltuk nem maradunk sokáig . Dávid /haver Bp./ kitalálta hogy menjünk el este bulizni napközben nem nagyon csináltunnk semmi csak pihentünk . Este 9 kor elindultunk szórakozni Zoli /barát / nem nagyon akart kimozdulni mert rossz előérzete volt mi persze lebeszéltük róla aztán sikerült kimozdítani . Taxival mentünk mert mindannyian inni akartunk . Mikor odaértünk semmi nem hajazott Zoli megérzéséhez . Bementünk sokan voltak volt pár igyurt fazon dehát Zoli is gyúr ami miatt nem volt kisdarab . Nagyon fura volt a két alak folyamatosan egy lányt néztek aki egy pasival táncolt . Ezzel nem is volt nagy baj csak amikor közeledni kezdtek a lány felé azt a pasi is észrevette és rögtön a lány elé ált . Az egyik pasi megütötte a másikat . Zoli gyorsan odament ahogy én is mivel a lány is esett segítettem neki felszállni a földröl . A pasas megütötte Zolit . Szegénynek feldagadt a szája és még vérzett is . A pasas engem is megütött hogy a lány közelébe mehessen . Mikor megláttam hogy megakarja ütni a csajt akkor ment fel bennem a pumpa és egy jó balhorgost húztam be neki . A pasas majdnem elesett de megállt a lábán . Azután a hevárjával távozott az épületből . Megérdeklőttem a csajtól hogy lápba tud e állni . Azt mondta igen . Megkerestem Dávidot meg Zolit aztán fogtunk egy Taxit és indultunk haza .


HÁT REMÉLEM VALAMIT MONDTAM EZZEL A TÖRTÉNETTEL . LÉGYSZIVES NAGYON VIGYÁZZATOK MAGATOKRA HA BULIZNI MENTEK MERT ÍLYEN IS MEGTÖRTÉNHET . HA IGEN AKKOR IS KERÜLJÉTEK EL NAGYÍVBEN A VEREKEDÉST . KÖSZSÖNOÖM HOGY ELOLVASTÁTOK . shaRA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése