Barbara nem egy átlagos lány ! A szüleit soha sem látta Cairius Volturi úgy nevelte fel mintha a saját lánya lenne ! Közben pedig folyamatosan a Volturit szolgálja aztán elmegy Cullénekhez ahol beleszeret Alex Cullenbe ! De el kell válniuk ! De Barbara nem hagyja annyiban !

2010. április 2., péntek

1.felyezet

-Barbara mi tart már ilyen sokáig ?-kérdezte Jane

-egy pillanat minjárt megyek !

-haladj !

-itt is vagyok !

-azt hittem már soha nem jösz ki !

-na de még is kijöttem !-elindultunk persze futva !

-itt vagyunk mester !-köszönt Jane

-itt vagyok !

- Barbara végre itt vagy !- mondta Aro

- igen mit szeretnél ?

- egy feladatom lenne számodra !

- és mi lenne az ?

- az egyik régi barátom segítségre szorul és felajánlo…

- nem Aro hozzájuk nem küldheted el még rászokva hogy vegetáriánus legyen !- szolt bele Caius

- nem testvérem ebbe te most nem dönthetsz Dr.Cullen veszélyben van a családjával együt segítségre szorulnak – sajnos én nem értettem ebböl a veszekedésből semmit de hát mit lehet tenni

- ember miatt akit Edward Cullen nem tud megvédeni ez nevetséges !

- nem segítenünk kell akárki miatt van ez a nagy baj és ha Carlise barátom segítséget kért tőlünk akkor mi meg is adjuk!

- de ha megdjuk neki a segítséget akkor a többi vámpír is kérni fog belőle ! Itt nem az szól hogy milyen régóta ismerünk egy-egy vámpírt !

- de tudod hogy Carlise barátom sokat segített nekünk !

- tudom és nem nyitnék további vitát erről !

- én is így gondoltam !

- na tehát Barbara szeretném ha elutaznál Forsba és segítenél Cullenéknek segíteni elkapni egy nomád vámpírt !Nem szeretnénk ha felfedné magát !

- értem mester!mikor indulok !

- nemsokára indul a géped !-kimentem a trónteremből és futottam egészen a szobámig ott kerestem egy hátizsákot .kopogtak

- szabad !

- szia

- áh Caius

- Barbara szeretném ha nem lennél majd olyan ez alatt az idő alatt mint Cullenék mert ők vegetáriánusnak tartják magukat mert nem állatvéren élnek én nem azt mondom hogy ne legyél velük kedves csak nem akarom hogy olyan legyél !

- értem megpróbálok mindent megtenni ez érdekben !

…………………………………………Forksban……………………………………….

Futottam még meg nem értem el egy házat az erdőben .Amikor közelebb értem már sétáltam amikor már emberi szemmel is látható voltam egy kis koboldszerű lány ugrott a nyakamba ugrott a súlyától kicsit meginogtam de állva maradtam

- oh bocsánat Alice Cullen vagyok !

- öm semmi baj ! Barbara Volturi vagyok !

- téged küldött a Volturi ?

- miért kit vártál ?

- azt hittem hogy valamelyik fiút fogják küldeni !

- akkor MEGLEPÉTÉS !!

- nagyon jó akkor holnap elmegyünk vásárolni !-fordult meg és elkezdett bemenni a házba én pedig megköszörültem a torkom !

- mit hagytam ki – én a szememre mutattam – oh bocs elfelejtetem hogy te emberi vérrel táplálkozol !

- elnézést kérek a feleségem miatt néha kicsit jobban felpörög a kelleténél –mondata egy szőke hajú fiú akinek a teste tele volt vámpírharapássokkal – egyébként Jasper Cullen vagyok

- nagyon örvendek Jasper Barbara Volturi vagyok !

- gyere be a házba – invitált be Alice

- rendben !

- szia !- mondta egy barnahajú nő – Esme Cullen vagyok Carlise felesége

- nagyon örülök hogy találkoztunk Barbara Volturi vagyok !

- szia te meg ki vagy ?

- hello Barbara Volturi vagyok és te ki vagy ?

- hello Emmet Cullen vagyok ő itt a feleségem Rosali Hale !

- nagyon örvendek !

- Emmet Cullen ha még egyszer leverd a TV-et én komolyan –és itt el ált a szava ugye nem tőlem áhh egyébként nagyon jó pasi miket gondolsz Barbara ! most azonnal fejezd be ezt !

- szia, Alex Cullen vagyok !

- szia Barbara Volturi vagyok ! Nagyon örvendek !

- én is !

- nah egy kicsit szeretném ha leülnétek !-mindenki elindult szerintem a nappali felé

- lenne pár szabály mivel gondolom a farkasokkal szeretnétek harcolni ezért elmondanám hogy nekem ezzel semmi kivetni valót nem találok de a vámpíroknak is vannak gyenge pontjai

- ha hátúról támadnak !- szolt bele Jasper

- ezt meg honnan tudtad !

- sokáig harcoltam vámpírok ellen –kopogtak mikor megéreztem az illatot alig bírtam magammal egy ember és két vámpír rögtön ellepte az agyamat a vörös köd feltéptem az ajtót …………………………………

2 megjegyzés: