Barbara nem egy átlagos lány ! A szüleit soha sem látta Cairius Volturi úgy nevelte fel mintha a saját lánya lenne ! Közben pedig folyamatosan a Volturit szolgálja aztán elmegy Cullénekhez ahol beleszeret Alex Cullenbe ! De el kell válniuk ! De Barbara nem hagyja annyiban !

2010. április 3., szombat

2.fejezet

- Barbara ne- már csak ennyit halottam magam mögött aztán az ablaküveget kitörve repültem ki az udvarra mikor földet értem kezdett kitisztulni a fejem mikor visszaugrottam a szobába azt hiszem Edward támadó állásba állt az ember előtt .

- nyugi nyugi nm akarok semmit tőle !- de ezt már későn mondtam és szegény a falban kötött ki-én szóltam !

- hagyd békén Bellát te mocskos Volturi – nem akartam vele verekedni mert akkor az a bizonyos vörös köd száll le a fejemre és még valami baja lenne szegény Bellának

- Edward kérlek hagyd abba !

- Te meg hagyd ki ebből Bellát

- figyelj ha én elvesztem az önuralmamat annak nem lesz jó vége úgyhogy ne feszegesd a határaimat kérlek !

- Edward kérlek hagyd békén tényleg igaza van Barbarának csak rontana a helyzeten ha elvesztenétek a fejeteket !

- de meg akarta ölni – ez KB olyan volt mint amikor egy 5 éves kisfiú valamit elront és az apukájától bocsánatot kér

- Edward kérlek !

- rendben ha békén hagyja Bellát !

- ígérem semmit nem csinálok vele !

- én nem hiszek neked !

- bocsánatot kérek Bella nem szoktam ilyen lenni de nagyon erős az illatod és nehéz ellenállni neki ! egyébként Barbara Volturi vagyok !

- nagyon örvendek Bella Swan !

- én Dr. Carlise Cullen vagyok de nyugodtan hívj csak Carlisének !

- nagyon örvendek Carlise Barbara Volturi vagyok ! Engem küldött a Volturi hogy segítsek legyőzni valami nomád vámpírt !

- egyedül is elintéztünk volna !- morgolódott Edward

- sajnálom hogy ilyen állapotban látod a fiam !

- nekem az nem tesz semmit ! Elmehetnék vadászni csakis állatokra ! Ígérem semmi másra !- tettem a jobb kezemet a „szívem” helyére

- én nem bízom a Volturiban !

- Edward – szolt rá Esme

- Alex menj vele nem mintha nem bítnék benned !- mondta Carlise

- én elhiszem a kételkedésedben hiszen sokáig vagyis még most is embervérrel táplálkozom !

- indulhatunk ?- kérdezte Alex

- persze !- futva indultunk el mikor megéreztem a szarvasok illatát akkor egy kicsit elfanyalodtam de a fejemet ellepte a vörös köd és az ösztöneimre hallgatva és leterítettem 2 szarvast utána megláttam Alexet nagyon jól néz ki de mit lehet tenni hozzá sem érhetek mert nekem a helyem Olaszországban van és nem itt tehát nem lehetek belé szerelmes de akkor is én nem bírok magammal elkezdtem sétálni felé ő nem értette meg hogy mit szeretnék de akkor leesett neki hogy mit szeretnék es ő is közeledett felém lassan közeledett az ajka az enyém felé és mikor összeért akkor finoman kezdett csókolni de én többet akartam és egyre szenvedélyesebben kezdtem el csókolni . Mikor elváltak az ajkaink mind a ketten ziháltunk .

- én-én nagyon sajnálom nem akartalak így letámadni és ..- nem engedte hogy befejezzem a mondatot mert az ujját a számra tette

- én amikor megláttalak már akkor belészerettem és én nem találtam ebben a csókban semmi kivetnivalót !

- tehát jól csókolok ?

- teljes mértében – mondta egy mosoly közben !és újra megcsókolt de ez sokkal szenvedélyesebb csók volt

- és mi lenne ha elindulnánk haza !- mikor fel akartunk állni az egész Cullen családdal szembetaláltuk magunkat

- hát ti meg ? – kérdezte Alex

- most beszéljük meg a farkasokkal hogy hogyan fogunk harcolni !- mondta Carlise

- rendben gyere Barbara !- Alex maga után húzott és nem sokkal késöbb egy rétre értünk ami hát nem volt valami kicsi ! A fák közül 3 ember és 4 farkas

- szia Sam vagyok az alfa !

- nagyon örülök Barbara Volturi vagyok !

- hogy-hogy a Volturi egy ilyen ki cicababát küldött- hallottam hogy a hátam mögött valaki felmordul

- miért kit vártál TERÉZANYUT?- hallottam hogy a hátam mögül kuncognak és a farkasok is talán nevetés hangot adtak ki !

- hát te is megteszed !

- hogy hívják ezt a pofátlan majmot ?

- ő itt Paul !

- szia Barbara vagyok !............................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése