Barbara nem egy átlagos lány ! A szüleit soha sem látta Cairius Volturi úgy nevelte fel mintha a saját lánya lenne ! Közben pedig folyamatosan a Volturit szolgálja aztán elmegy Cullénekhez ahol beleszeret Alex Cullenbe ! De el kell válniuk ! De Barbara nem hagyja annyiban !

2010. április 11., vasárnap

3.fejezet nevetés meglepetés igazság

/1 évvel később /

Már Volterriában vagyok sajnos mióta legyőztük Victóriát azóta nem jártam ott ! Most éppen a szobámba és az agyon fekszem nem tudok most kimenni mert nincs miért ! Ilyenkor meg tud ölni az unalom ! Felix még most sem hagy fel a hülye vicceivel ami már kezd az agyamra menni tegnap pl. leromboltam a fél folyosót mert Felix egy barom vannak olyan beszólásai hogy az ember ez estében vámpír a falra tudna mászni tőle !Jane ő maradta a régi ő a kis kínzó ő az egyik legjobb barátnőm ! A testvére Alec-kal már na ővele nem vagyok olyan jóban valamiért nagyon utál csak azt nem tudom miért mit tettem ellene hogy utál nem is utál csak egy kicsit szemét !

- Barbara ! Itt vagy - lóbálta a kezét előttem Félix

- utállak !

- mért is ?

- mert egy szemét bunkó vagy !

- perszem mert te egy tökéletesen aranyos és szófogadó kicsi lány vagy !- még a kezével is mutatta a kicsit !

- nem vagyok apuci kicsi lánya !

- aham azért vagy meg mindi itt vagy csak az én szerény személyem hiányzik !

- pont te nagyra nőt emberpalánta !

- én nagyra nőtt emberpalánta ?

- aham – és a nyakába ugrottam ő a ló én meg a lovas !- vigyél engem el hm…. Patríciához!- ő az új recepciósunk

- és mi van ha ledoblak a hátamról !

- azt próbáld meg !

- mi lesz akkor ! – ekkor lépett be Jane és nem kicsi meglepődést lehetett látni az arcán mikor meglátta a kettősünket !

- sajnálom ha megzavartam valamit !- ekkor Félix ledobott a hátáról

- AAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUU! Te rohadék !

- bocs nem vettelek észre !

- azzal a mamlasz testeddel biztos h nem !

- jah meg a kis törékeny hercegnő !

- hogy nem rohadnál meg !

- Nah most van elegem belőletek Barbara most azonnal menj a trónterembe!

- igenis Jane kisasszony !

- ne pimaszkodj !- ordította utánam de már csak fél füllel halottam mert már elkezdtem futni a trónterem felé és mikor közelebb értem egy illat erősödött ami ismerős volt !

- Alex – kiáltottam és a nyakába ugrottam nem számított rá így EGYENESEN A PADLÓRA ESTÜNK !

- bocsi bocsi !

- semmi baj !

- Aro elmehetünk ?

- hát persze mehettek! Alex érezd magad jóé Volteriában !- kiáltott utánunk
Aro

- hát mi szál hozott ide ?

- gondoltam meglátogatgatlak téged !

- milyen kedves!

- Barbara elmehet vadászni nagyon szom….- nem tudta befejezni a mondatot mert megcsókoltam!

- menj nyugodtan!

- köszönöm !- mondta majd megcsókolt aztán kiugrott az ablakon gondoltam h megnézem mit csinál Cairius elindultam a szóbája felé meghallottam a beszélgetést !

- Bianca ezt nem teheted megint velük nem hagyhatod el őket újra !

- Caius én nekem nem sikerülne !- ezzel vége volt a beszélgetésnek !

- te tudtat végig tudtad h van anyám de nem mondtad meg !- éreztem h a könnyem patakokban folyik

1 megjegyzés: