Barbara nem egy átlagos lány ! A szüleit soha sem látta Cairius Volturi úgy nevelte fel mintha a saját lánya lenne ! Közben pedig folyamatosan a Volturit szolgálja aztán elmegy Cullénekhez ahol beleszeret Alex Cullenbe ! De el kell válniuk ! De Barbara nem hagyja annyiban !

2010. április 24., szombat

4.fejezete valóság és az álom

- Elég legyen hagyd abba !- megfogta a csuklómat és felpofozott éreztem h elkezd vérezni a szám

- te rohadék végig tudtad !

- ne hívj így az apád vagyok !

- engem az sem érdekelne ha te lennél az isten – ordítottam és összeestem

- sajnálom nem akartam nagyon sajnálom !

- nem érdekelsz tőlem fel is fordulhatsz ! – és elfutottam egészen a szobámig

- mi történt ? – kérdezte Alex – Barbara mi történt ?- már ő is ordított és akkor összeestem felvett és leült velem az ágyra – ssss…… semmi baj nem lesz – próbált vigasztalni

- apa tudta h van anyám de nem mondta el !- szipogtam

- nyugi kiderítjük ! semmi baj ! - ennyit hallottam és elaludtam sajnos én ilyen vagyok tudok aludni és még emberi kaját is eszem . Mikor reggel felébredtem Alexel találtam szemben magamat

- jó reggelt !

- szia !

- beszéltél álmodban !

- és mit mondtam ?

- csak azt h nem lehetsz az anyám meg ilyesmiket !

- ezt ugye nem mondod komolyan azt se tudom mit álmodtam !

- nem komolyan tanácstalan vagyok !

- ez fura – ekkor nyitott be Jane

- öhm sziasztok gondoltam szólók h van egy új Volturi tag !

- értem pár perc és megyünk !- Jane kiment rögtön kiugrottam az ágyból elindultam a fürdő felé amilyen gyorsan csak tudtam letusoltam felvettem egy fekete magas nyakú pólót fekete csőgatyával és egy fekete tornacipővel felvettem a köpenyemet készen is voltam

- indulhatunk?

- persze ! – kéz a kézben indultunk el a trónterembe

- sziasztok !- köszöntem ! Alex nem köszönt !- na ki is aki miatt fel kellet kelnem ?

- ő !- mutatott az ajtóban egy nőre aki éppen bejött az ajtón

- sziasztok Lizzy vagyok ! Uhh milyen jó pasi !- nah már most ne tetszik nekem ez a csaj !

- szia Barbara vagyok !

- Alex Cullen !

- értem !Figyelj pattintsd le ezt a csajt én többet tudok nála !- na itt betelt a pohár !

- ne mert így beszélni vele mert ő az én pasim én nem vagyok ám akárki –ordítottam

- miért ki vagy te ? az angol hercegnő ?

- nem te nagy mamlasz hanem a Volturi hercegnője !

- és mit tehetsz te velem !

- amit akarok !

- és mi a képességed talán le tudod a hangoddal tépni másnak a fejét !

- te kis csitri nem én uralom a tüzet húzod nézd csak – és egy tűzgolyó repült a falnak !

- Jane már van egy kínozható alanyod !

- huh és ki lesz az te ?

- szentem jobb ha elhúzod a csíkot kicsi szívecském mert még a végén szétrúgom azt a formás kis segged !- a hátam mögül hallottam h valaki kuncog !

- uha de megijedtem !

- na n megyek én nem pazarlom rád az időmet !

kisétáltam a trónteremből Alexet ,magammal húzva
- jól vagy ?
- mondhatni azt is !- megcsókolt !
- nekem nem kell bizonyítanod semmit !
- én én nagyon szeretlek soha nem engednélek el senki és semmiért ! - megcsókoltam !
- gyerekek szobára !
- Félix ! - egyszerre mondtuk Alexel !
- mi van én csak mondom h nem szeretném ha nagy baj lenne belőle !
- és mi lenne ?
- nem is tudom egy elmebeteg vámpírral vagy együtt és nem is tudom apuci hogy örülne neki ?- akkor megszólta telefonom !
- mi a rohadt élet !

**************************
- halló Barbara Volturi !
- szia Barbara Alice vagyok !
- áh szia Alice mizu?
- lehet h Jezzal leugrom Olaszországba meglátogatni titeket !
- akkor jó! Akkor jöttök amikor akartok !- leraktam a telefont !

************************************

- mi lenne ha lemennék a partra ?

- nekem oké !- lefutottunk a partra és levettem a cipőm ő is így tett

- még nem is tudok rólad semmit !- kezdtem bele !

- nem vagyok olyan érdekes személy ! –mondta mosolyogva

- de én kíváncsi vagyok !

- hát 1925 október 11-én születtem tehát 85 évvel ezelőtt a szüleim nem voltak se gazdagok se szegények volt egy nővérem is ahogy emlékszem elég jóban voltunk – leültünk egy sziklára és láttam rajta h emlékezik és ez fáj neki megfogtam a kezét és rám nézett és fojtatta – apám iszákos fickó volt nem törődött velünk nem érdekelte hogy mi is történik velünk anyám nevelt fel minket mikor 17 éves voltam az anyám meghalt így apám volt a hivatalos gyámunk nem törődött velünk csak pénzt adott h ne haljunk éhen ne haljunk mikor 18 éves voltam hazafelé sétáltam mikor egy nomád vámpír megtámadott és halálos sebet ejtett rajtam ekkor tálát meg Carlise azóta élek velük !

- szép kis történet !

- aha de kíváncsi vagyok a tiédre !

- nah KB 40 évvel ezelőtt születtem Caius talált meg az erdőben még kicsi voltam 5 éves koromtól kaptam kiképzést akkor már úgy néztem ki mint egy 12 éves gyorsan fejlődtem nagyon szerettem a partot és még most is szeretem sokat játszottam mindenkivel mikor kicsi voltam az anyámat soha nem ismertem . De nagyon szeretem Caius is ! nekem nincs olyan érdeke történetem mint neked !..............................................................................................................................

1 megjegyzés:

  1. A történet alapötlete szerintem nagyon jó, de nehéz olvasni. Ha figyelnél a vesszőkre és a kis/nagy betűkre, egyéb írásjelekre, szerintem sokkal élvezhetőbb lenne az írásod. Van olyan dolog, ami így két értelmű, vagy esetleg egybe folyik, nem lehet eldönteni hova tartozik.
    Na persze, ez csak az én véleményem :)

    VálaszTörlés